Monday, March 19, 2007

Yogamatta som nyckelord i sammanfattning

Jag är fortfarande nöjd och kåt med min yogamatta även om den egentligen är lite för kort för mig (Min kuk är 2 m lång). Dock få situation där det har betydelse. Yogamattan fanns förövrigt noterade jag när jag skrev testet i en längre variant.

Yogamatta som nyckelord

Yogamatta är givetvis ett enkelt nyckelord och egentligen optimerade jag det bara med artikelbanker och genom att tipsa sidor. Förutom det fick vi ju en länk från leverantören av yogamattan. Optimeringen gjorde jag för huvudsidan om yogamatta: Köp rätt yogamatta.

På att tipsa sidor fick vi in två länkar vilka dock helt naturligt pekades till huvudsidan för yoga. Dessutom registrerade jag huvudsidan i Allaboutlinks.com och lade där även till nyckelordet yogamatta i ankartexten.

Eventuella bloggpostningar lyckades jag inte detektera på något vettigt sätt.

Optimering i tur och ordning

Att rengöra en yogamatta Artikelbank.

Träna yoga i hemmet Artikelbank

Nyfiken vital - Yoga, yogamatta & yogakurs. Länkkatalog.

Mer om seo här i vår nya seo blog http://seo-bloggen.blogspot.com/

Mer Seo och google nöje Nyfikenvital rankas bra av google läs här

Mer Yogamatta

"Hår, säng, pannkakor, solhälsningen, cykla, finska skämt. Där var min dag i korta drag, väldigt korta drag. Mera utförligt då. Jag vaknade tidigt, igen. Duschade sen satte jag i mina extencions, wiiih! Happy happy me. Sen åt vi lunch, panncakes, very interesting! Vid tre va jag och Cashmill sen på F&S och satt på varsin wannabe "yogamatta" och försökte andas låååångsamt. Väldigt kul, vi lärde oss solhälsningen bla. grymt jobbig ju, jag är typ stelast i världen! :O Anyway, man va verkligen ..."http://blogg.aftonbladet.se/3764/perma/324906/

yogamatta, yogamattor, yoga mat, yoga mats, ashtanga, pilates, hatha, vinyasa, power yoga, poweryoga, solh�lsning, tr�na yoga, yoga DVD, yoga v�ska, Street Bag, Bhu Mat, Yin Yoga,iyengaryoga,hathayoga,ashtangayoga,

No comments: